Email Marketing Automation
Consolidează-ți relațiile clienții cu ajutorul email-ului
Mesajul potrivit la momentul potrivit. Orice campanie de succes include aceste două ingrediente, iar acest lucru este și mai ușor de observat când este vorba despre o campanie de email marketing. Desigur, nu există o rețetă care să funcționeze mereu, este nevoie și de un strop de creativitate, de un copy care să pună în evidență mesajul și de o prezentare vizuală convingătoare a acestuia.
De ce să comunici cu clienții tăi prin email
Performanță
Email-ul este în continuare unul dintre canalele digitale de comunicare cu cea mai bună performanță atunci când vine vorba de ratele de conversie.
Interactivitate
Păstrează-ți clienții aproape și convertește contactele in clienți noi cu ajutorul conținutului de valoare livrat acestora prin intermediul email-ului.
Automatizare
Platformele de marketing automation îți permit să segmentezi și să adresezi dinamic clienții și potențialii clienți astfel încât să îi păstrezi tot timpul conectați.
Eficiență
Email-ul este unul dintre canalele cele mai eficiente din punct de vedere al costurilor de comunicare, permițându-ți să comunici 1 la 1 cu un număr mare de clienți.