Email Marketing Automation

Consolidează-ți relațiile clienții cu ajutorul email-ului

Mesajul potrivit la momentul potrivit. Orice campanie de succes include aceste două ingrediente, iar acest lucru este și mai ușor de observat când este vorba despre o campanie de email marketing. Desigur, nu există o rețetă care să funcționeze mereu, este nevoie și de un strop de creativitate, de un copy care să pună în evidență mesajul și de o prezentare vizuală convingătoare a acestuia.

 

 

Însă nici cel mai persuasiv text sau cel mai memorabil vizual nu pot aduce rezultatele dorite atunci când sunt trimise prea târziu, într-un moment în care potențialul cumpărător și-a pierdut deja interesul pentru brandul care comunică. Astfel, se explică popularitatea tot mai mare a platformelor de email marketing (Sendy) sau care permit automatizarea emailurilor cum ar fi Mautic.

De ce să comunici cu clienții tăi prin email

Performanță

Email-ul este în continuare unul dintre canalele digitale de comunicare cu cea mai bună performanță atunci când vine vorba de ratele de conversie.

Interactivitate

Păstrează-ți clienții aproape și convertește contactele in clienți noi cu ajutorul conținutului de valoare livrat acestora prin intermediul email-ului.

Automatizare

Platformele de marketing automation îți permit să segmentezi și să adresezi dinamic clienții și potențialii clienți astfel încât să îi păstrezi tot timpul conectați.

Eficiență

Email-ul este unul dintre canalele cele mai eficiente din punct de vedere al costurilor de comunicare, permițându-ți să comunici 1 la 1 cu un număr mare de clienți.

Dacă vrei să comunici eficient cu clienții tăi:

Scroll to Top