Inbound Sales & Marketing

HUBSPOT CRM

Accelerează-ți creșterea afacerii în doar 90 de zile!

Implementează un sistem integrat de vânzări și marketing cu HubSpot CRM

HubSpot este platforma de customer relationship management (CRM), concepută pentru a optimiza rezultatele strategiilor de inbound marketing și content marketing. Planul de bază oferă companiilor mici și mijlocii acces la o platformă CRM gratuită care include funcții ce permit monitorizarea permanentă a relației cu clienții și potențialii clienți.

HubSpot oferă antreprenorilor, în special celor care se concentrează pe content marketing, posibilitatea de a folosi platforma CMS HubSpot, în schimbul unui cost adițional. Cele două sisteme sunt perfect integrate, astfel că informațiile despre potențialele lead-uri generate de conținutul publicat ajung direct în sistemul de gestionare a relației cu clienții, unde pot fi urmărite cu ușurință.

HubSpot este un sistem integrat de marketing și vânzări perfect pentru afacerile mici, care nu doresc să monitorizeze mai multe procese de conversie alternative. În HubSpot, fiecare companie poate defini un singur sales pipeline, însă în acest mod sistemul este ușor de gestionat chiar și fără asistența unui specialist sau consultant.

Dincolo de funcțiile de bază ale platformei CRM ( lead generation, lead management și raportare), disponibile în mod gratuit, HubSpot oferă și funcții specializate în funcție de obiectivele și activitatea echipei care folosește platforma. Planul de bază pentru diferitele pachete de funcții este, de asemenea, gratuit.

HubSpot Sales Hub

Pachetul de funcții conceput pentru a sprijini activitatea departamentului de vânzări oferă posibilitatea de a monitoriza etapele parcurse de un client până la conversie, dar și posibilitatea de a organiza acțiunile concrete ale membrilor echipei într-un mod cât mai eficient.

Folosind Sales Hub, companiile pot:

  • automatiza o serie de emailuri către clienți, pentru a fi trimise la momentul potrivit și a evita impresia unei comunicări neglijente sau impersonale
  • transforma emailurile recurente sau cele mai eficiente emailuri în template-uri ce pot fi folosite de întreaga echipă
  • primi notificări în timp real despre modul în care consumatorii reacționează la emailuri sau diferite linkuri.
  • folosi live chat-ul platformei pentru a înlocui șirul nesfârșit de emailuri și pentru a stabili întâlniri sau apeluri cu clienții.
  • evita sarcini repetitive cum ar fi introducerea manuală a datelor despre lead-uri în sistem. În Hubspot acestea sunt completate în mod automat.
  • integra funcțiile CRM-ului pentru a ști mereu care sunt cele mai importante lead-uri și cei mai eficienți membri ai echipei de vânzări.

HubSpot Marketing Hub

Acest pachet include toate funcțiile necesare implementării unor campanii de inbound marketing eficiente. Secretul este personalizarea mesajelor în funcție de context și de activitatea utilizatorului pe website. De la automatizarea unor email-uri, la ferestre pop-up cu oferte sau mesaje personalizate și formulare care colectează informații esențiale despre experiența utilizatorului, Hubspot Marketing oferă companiilor șansa de a crea o legătură personală cu utilizatorii cu fiecare interacțiune.

Folosind Marketing Hub, companiile pot:

  • crea landing pages, ferestre pop-up și formulare fără să fi necesare cunoștințe de programare
  • urmări eficiența campaniilor derulate pe Google, Facebook, Instagram și LinkedIn
  • implementa campanii de email marketing, personalizând template-uri predefinite fără suportul echipei de IT
  • crea liste în funcție de criterii specifice pentru a trimite mesaje personalizate
  • gestiona toate informațiile despre clienți și evoluția relației cu aceștia folosind platforma CRM
  • avea acces la date, analize și rapoarte care pot îndruma echipa de marketing spre cele mai eficiente strategii

HubSpot Service Hub

Acest pachet de funcții ajută echipele de customer service să ofere suport de calitate. Membrii echipei au permanent acces la un istoric complet al clientului și al problemelor sale, dar și la instrumente pentru organizarea eficientă a activității.

Folosind Service Hub, companiile pot:

  • gestiona conversații cu clienții cu ajutorul unui inbox care cuprinde întregul istoric al comunicării
  • înregistra și organiza tichete, pentru ca acestea să fie rezolvate în mod eficient de alți membri ai echipei
  • cere feedback cu ajutorul unor chestionare
  • trimite în mod automat atât emailuri către clienți, cât și notificări către alți membri ai echipei
  • comunica prin intermediul unui live chat sau pot alege să configureze un chatbot
  • primi rapoarte privind activitatea departamentului (timpul de răspuns, tichete, feedback) sau privind un anumit obiectiv configurat în sistem.
Scroll to Top