Transformare digitală integrată

SALESFORCE CRM

Excelență în afaceri

Transformă-ți afacerea într-o forță recunoscută pe piață

Salesforce este o platformă de gestionare a relației cu clienții care oferă o privire de ansamblu asupra unui client sau asupra unui potențial consumator tuturor angajaților responsabili pentru dezvoltarea relației cu acesta.

Cu ajutorul platformei, departamentele de marketing, vânzări sau customer service au întotdeauna acces la informații despre toate interacțiunile dintre companie și client.

Platforma este astfel un instrument esențial pentru construi la scară largă o comunicare personalizată, centrată pe consumator. În plus, analizând datele furnizate de platformă, echipele de marketing sau vânzări pot identifica eventualele blocaje în procesul care duce la conversie și pot modifica strategia pentru a depăși obstacolele. Funcțiile oferite sunt grupate în pachete special concepute pentru a sprijini diferite departamente din cadrul companiei cum ar fi cele de Marketing, Vânzări, Customer Service, Ecommerce.

Salesforce pentru vânzări

Dacă un departament de vânzări eficient este esențial pentru dezvoltarea companiei tale, Salesforce îți oferă oportunitatea de a automatiza procese și de a crește productivitatea. Platforma prezintă într-un mod centralizat toate informațiile pe care compania le deține despre un potențial client, ajutând astfel angajații să găsească argumentele sau pachetele de servicii potrivite pentru a realiza conversia. Totodată, platforma oferă angajaților mai multă flexibilitate și mobilitate cu ajutorul serviciului disponibil prin Cloud. Astfel, membrii departamentului de vânzări pot colabora și pot avea acces la informații indiferent de loc.

relaxed-working-austin-distel-unsplash-1920x1080
digital-marketing-elio-santos-unsplash-1920x1080

Salesforce pentru marketing

Platformele Salesforce oferă o soluție completă pentru gestionarea activităților de marketing online. Acestea permit departamentului de marketing să folosească datele proprii și date din surse externe pentru a construi un profil individual relevant pentru fiecare potențial client. Rezultatele campaniilor sunt monitorizate și analizate, pentru ca apoi echipa să poată optimiza strategia. Astfel de micro-interacțiuni creează experiențe personalizate care fidelizează clientul. Salesforce oferă o mulțime de astfel de posibilități de personalizare a comunicării în funcție de experiența și reacția fiecărui client la campaniile anterioare.

Salesforce pentru ecommerce

Disponibilă în varianta B2B sau B2C, platforma pentru ecommerce Salesforce analizează toate aspectele unei achiziții online și permite companiei să creeze o experiență personalizată pentru fiecare client. Salesforce corelează datele despre achiziție sau despre interacțiunea cu magazinul online cu alte date despre respectivul client furnizate de departamentele de marketing, vânzări sau servicii. Salesforce monitorizează eficiența campaniilor online, identificând rapid mesajele sau produsele care generează conversii, și folosește inteligența artificială pentru a recomanda unui client produse similare sau pentru a crește valoarea unei conversii.

product-website-igor-miske-unsplash-1920x1080
salesforce-development-yucel-moran-unsplash-1920x1080

Salesforce pentru servicii

Serviciile de calitate sunt esențiale pentru dezvoltarea unei companii indiferent de dimensiunea acesteia. De aceea Salesforce oferă suport atât pentru firmele mari care au nevoie de un call-center, cât și pentru cele care doresc să implementeze un sistem de self-service care include resurse, tutoriale și răspunsuri la cele mai frecvente întrebări. Soluțiile pentru optimizarea activității de call-center oferă angajaților acces la profilul complet al clientului, precum și la instrumente pentru creșterea productivității. Aceste servicii sunt disponibile prin Service Cloud, astfel că reprezentanții companiei se pot conecta la sistem de oriunde doresc.